JohannaOak

Mi vida en España

Längtar framåt i tiden

Publicerad 2014-01-03 15:14:23 i Allmänt,

I augusti kommer vi att få vårat kök renoverat i lägenheten och jag är så sjukt taggad haha. Kommer ju antagligen inte få bestämma så där överdrivet mycket själva med lite kommer vi i alla fall få bestämma. Vilka luckor på skåpen det ska vara tillexempel, även om vi kommer få välja mellan ett visst antal redan utvalda. Hoppas på att vi kommer kunna få en lite lantig stil med mörkt golv. Så snyggt i love it. Stackars Rikard kommer få lyssna på mycket inredningstjat det här året haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela