JohannaOak

Mi vida en España

La noche en blanco

Publicerad 2015-10-25 13:27:35 i Allmänt,

 
I fredags var det La noche en blanco i Granada vilket innebar att hela stan var ute på gatorna, det spelades musik och alla affärerna var öppna till sent på natten. Asgo stämning! Vi var ett litet tjejgäng som bestämde oss för att gå och käka middag och efter några glas vin tyckte vi ju självklart att late night shopping var en jättebra ide haha. Avslutade kvällen på en relativt nyöppnad tapasbar som serverad så himla goda drinkar. Riktigt tjejmysig fredagskväll.
 
/On friday it was La noche en blanco here in Granada wich means that everybody was out on the streets, you could hear music playing everywhere and all the stores were open really late. Such a nice atmosphere! Me, Larisa, Stina and Joana decided to go out for dinner and after a few glasses of whine we thought that some late night shopping would be a great idea haha. The night ended at a tapas bar with amazing drinks. It was a really nice friday night I have to say./
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela