JohannaOak

Mi vida en España

Alicante

Publicerad 2016-04-20 20:56:24 i Travels,

 
 
Bättre sent än aldrig eller vad tycker ni? Här har ni i alla fall en bildbomb från när vi var i Alicante sista helgen i Mars. Jättebra väder, jättebra mat och jättebra sällskap. 
 
Annars då? Ganska slitigt på jobbet för tillfället men i Maj byter jag team och kommer börja jobba mot ett annat företag. Ska bli kul att få göra lite nya saker! Annars har jag ganska mycket kul att se fram emot faktiskt. I helgen ska vi natthikea i Sierra Nevada samt fira Laura som fyller år, och på Söndag åker jag tillbaka för lite skidåkning, Sooom jag har längtat! Nästa helg åker jag till Sevilla igen. Stina, Jacquie och Danni har fått för sig att de ska hoppa fallskärm.. Fuck no sa jag men att tacka nej till en helg Sevilla kände jag att det var ju ändå att ta i. Ska bli jättekul med en tjejhelg där! Sen efter det är det inte långt kvar tills syrran kommer i Maj(!!), sen Mandy i Juni och päronen i Juli! Ja ni hör ju, full rulle här borta!
 
/Better late then never. Here are some pictures from when we were in Alicante last weekend in March. Really nice weather, food and company. 
 
How's life besides that? Well, right now work is pretty tuff, but in May I am gonna switch to another team and start working with a new client. It's gonna be nice to get to do some new stuff. Other than that I have some pretty fun stuff to look forward to. This weekend I am going for a night hike in Sierra Nevada and Im also gonna celebrate Laura's birthday. On Sunday Im going back to Sierra Nevada for some skiing. I cannot wait!! Next week Im going back to Sevilla. Stina, Jacquie och Danni decided to go sky diving. I said fuck no, but didn't wanna turn down a weekend in Sevilla. It's gonna be really nice with a weekend there with the ladies. After that it is not long until sis gets here in May(!!), Mandy in June and mum and dad in July. As you might have noticed, a lot of things going on over here!/
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela