JohannaOak

Mi vida en España

måndag

Publicerad 2013-12-02 17:21:13 i Allmänt,

detta har jag som bakrundsbild på min dator nu so pretty! 
 
Jahapp vad händish cyber space? Idag har jag lyckats sitta i ca 6 timmar och pluggat. Kommer inte ihåg ett dyft av vad jag har gjort typ men hoppas verkligen att någonting har satt sig i alla fall.. Ska snart iväg till sista körövningen innan konserten. Mycket som behöver sitta denna veckan känner jag.. börjar få lite prestationsångest.. Hatar när en massa viktiga saker ska hända på samma gång. Kommer säkert bli sjuk till jul av all denna stress! Positiva Johanna kan ni kalla mig! Jag har i alla fall fin bakrundsbild på min dator.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela