JohannaOak

Mi vida en España

Inspiration

Publicerad 2014-01-09 22:39:00 i Träning,

Jag och mamma har dratt igång en tävling nu så här en lagom start på det nya året! Båda ska träna bort fem kg var innan skidsemestern vecka tolv! Känns bra att min gymkompis Emelie har börjat träna typ 20 ggr i veckan nu när jag har varit borta (passar hon på vettni..) så kommer ju kunna räkna med henne i alla fall! Stöd är alltid bra att ha om man känner sig omotiverad! Någon som ger en en spark i baken! Lycka till mamsen och låt bästa kvinna vinna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela