JohannaOak

Mi vida en España

Min sommar so far

Publicerad 2014-07-21 20:11:22 i Allmänt,

Sol, bad, festival, vänner och mycket mer har jag hunnit med hittills. Inledde idag andra halvan av denna sommar och kan ändå börja känna lite smått att man börjar längta tillbaka till sin egna lägenhet och karlstadvännerna. Har ju även sista nollningen att se fram emot! Ska bli riktigt roligt.
 
Just ni sitter jag faktiskt i sängen med högerhanden i bandage.. Har lyckats få nån inflamation eller nåt i handleden så ska till farbror doktorn imorgon (förhoppningsvis om jag får nån tid..) och kolla upp det. Lite körigt att köra truck och lyfta tunga grejer med en värkande handled.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela