JohannaOak

Mi vida en España

Aqualand

Publicerad 2015-08-17 18:02:17 i Allmänt,

 
Ännu en riktigt bra helg! Fredagen spenderades på kollegan Stinas takterass med en flaska vin och pizza, lördagen på Granadas vattenland och söndagen på mysigaste restaurangen ever där den ene gatumusikantern avlöste den andre. Trodde kanske att vattenlandet skulle vara större än vad det faktiskt var (tacka vet jag Skara sommarland) men det var riktigt kul ändå att få leka av sig lite haha. Ja, ni ser ju på bilderna! Vi blev som barn igen haha. På kvällen gick jag, Morice och Daniele ut käkade lite middag. Jättetrevligt. 
 
Tänkte ta och berätta också att jag hade min första spanskalektion i torsdags! Gick åt helvete haha. Sex stycken av sju totalt i gruppen har pluggat spanska sedan tidigare. vilket alltså innebär att jag är k a s s jämfört med alla andra med tanke på att jag inte kan ett ord spanska. Men aja, det blir nog bättre när jag utökat mitt vokabulär lite. Försöker snappa upp så mycket jag kan när man är ute och går omkring på gatorna. Sista inlärningsveckan på jobbet nu också innan allvaret drar igång nästa vecka! Ska bli riktigt kul faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela