JohannaOak

Mi vida en España

Cádiz

Publicerad 2015-08-26 19:25:57 i Travels,

 
 
Spenderade helgen i Cádiz med dessa härliga människor! Hyrde två bilar och åkte efter jobbet i fredags. Skulle tagit runt 3 timmar att åka dit men vi åkte lite fel och stannade och käkade på vägen så sista bilen kom fram sex timmar senare haha. I Cádiz vart det strandhäng på dagen och pubhäng på kvällen! Mycket mycket trevligt. På söndagen åkte vi bil i en timme till Playa De Zahara som var en sjukt fin sandstrand! Kändes som den var flera mil lång. Vid 6 tiden satte vi oss i bilarna och körde tillbaka till Granada. Tror jag kom tillbaka till lägenheten runt 1 så var ganska trött i måndags haha, men det var det värt!
 
Resten av den här veckan har den mesta energin gått åt till att hitta ny lägenhet från och med lördag.. Har väl gått sådär skulle jag vilja säga men förhoppningsvis så löser sig allt ikväll. Håll tummarna. Imorgon ska jag även ha en privatlektion i spanska så att jag ska kunna bestämma mig om jag vill fortsätta med det eller om jag ska hitta en annan spanskaskola, med tanke på att jag inte fattar någonting på lektionerna haha. Så ja, mycket på gång just nu. Denna veckan är även första "riktiga" jobbveckan! Har gått riktigt bra ändå tycker jag!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela