JohannaOak

Mi vida en España

Hiking

Publicerad 2015-10-18 19:53:37 i Allmänt,

 
Förra helgen var vi en liten glad skara som tog bussen upp till en bergstopp (kommer tyvärr inte ihåg namn..) och började vandra neråt tillbaka till Granada. Utsikten var heeelt otrolig! Går man rätt så ska denna leden vara hyffsat enkel på några kilometer, men gör man som vi och går fel så blir det istället en ordentlig vandring på 2,5 mil med lite grottäventyr och hasande ner för branter haha. I'm just gonna leave it at that. Sista kilometern var vi inte lika glada längre utan alla ville bara hem haha men det var riktigt trevligt innan dess måste jag säga! 
 
/Last weekend me and a few friends took a bus to a montain top and started walking back to Granada. The view was amazing! If you walk this hike correctly it should be pretty easy but if you do like us and get a bit lost you end up doing a 25 kilometer hike haha. We were a bit tired and grumpy the last kilometer but to sum it up, we had a really nice day!/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela