JohannaOak

Mi vida en España

Rio Luna

Publicerad 2015-10-18 20:38:51 i Allmänt,

 
Alltså v i l k e n söndag jag har haft! Jag vill nästan inte skriva någonting utan bara låta bilderna tala för sig själva. Så. Himla. Häftigt. Zip lining, glida ner för ne bergsvägg, vandra längst med en flod medans höga bergsväggar reser sig över en på båda sidor, klättra tillbaka upp och vandra över en vajerbro för att komma tillbaka till bilen. Det sista var helt klart läskigast haha. Jag var först över och tur var nog det för jag var verkligen långsammast haha. Fick stanna och hyperventilera några gånger men över kom jag till slut! Värre var det nog för Stina som fastnade på mitten haha fast hon började självklart skratta!? Själv hade jag ju börjat stortjuta om det hade hänt mig. Så himla kul att jag lärt känna folk som tycker om att göra sådana här grejer. Helgerna blir ju minst sagt lite mer händelserika då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela