JohannaOak

Mi vida en España

Fredagsparty

Publicerad 2015-09-19 14:24:37 i Allmänt,

 
Tänker att jag forsätter med min helgbloggning! 
Firade in helgen hemma hos Stina igår med lite jordgubbsgin och kortlekar. Avslutade kvällen på en studentklubb (tror jag att det var i alla fall). Kom dit vid två och då var vi lite "tidiga" så var typ helt dött men sen vid tre så började det ramla in folk! Stod på dansgolvet till klockan 5 och ramlade ner i sängen vid sex. halv sju. This is gonna be the death of me haha. Hinner tyvärr inte skriva mer nu för ska gå och och promenixa med Stina och Sofi och njuta av solen! Imorgon ska vi hyra bil och åka till havet! Fun.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela