JohannaOak

Mi vida en España

Promenad with a view

Publicerad 2015-09-19 23:29:00 i Allmänt,

 
Blev en riktigt nice promme! Vi vandrade upp på bergen, käkade riktigt god lunch, kollade utsikt och grottor och hade en allmänt bra dag. Nu har jag varit hemma hos Luka och Alessandro och fyllt min externa hårdisk med en massa filmer så ska gotta ner mig med lite chips och cola och kolla på Guardians of the galaxy! (Nej Sara jag har fortfarande inte sett den). Ska ställa klockan på 8 för klockan 9 rullar vi iväg mot havet!
Hoppas ni har det bra hemma! 
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-09-19 23:35:07

Inte sett den än, skämmes!! Jaja you're in for a treat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela