JohannaOak

Mi vida en España

Julsittningen

Publicerad 2013-11-29 23:12:58 i Allmänt,

Va riktigt kul igår! Va förfest men alla tjejer innan. Killarna skulle ha "shotförfest" så då ville inte vi vara sämre så ölbongen kom fram haha. Jag gillar inte öl och kände inte för att klunka mitt vin så jag tittade i och för sig bara på men kul va det ;) sjukt god mat på julbordet, förutom extremt torra köttbullar.. Efter sittningen blev det dans på koriander. Blev lite för mycket folk i slutet så jag och Emelie gick till bk och sen hem! Nu ska jag somna bredvid mitt hjärta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela