JohannaOak

Mi vida en España

Cuejar Sierra

Publicerad 2015-10-25 18:14:00 i Travels,

 
 
Spanien är allt bra vackert. Tog buss igår förmiddag till Cuejar Sierra och vandrade med detta gänget. Var ganska kallt eftersom vi var väldigt högt upp men det var verkligen hur vackert som helst. Har börjat komma snö på vissa av bergstopparna också så det var verkligen som vykort. Första två timmarna av vandringsleden var ganska tuff för det var jättebrant men sen planade det ut så det blev lättare. Var rätt seg i benen när vi tog bussen tillbaka hem haha. Självklart så låg det en ormjävel på stigen också.. Alla skulle springa fram och ta kort och jag hoppade fem meter bak och försökte hålla tillabaka tårarna haha. Vet inte vad det är men så fort jag ser en orm så börjar jag stortjuta. H A T A R ormar av hela min själ. Usch. Förutom det så var dagen riktigt bra!
 
/Spain is really beautiful. Yesterday me and these lovely people took a bus to Cuejar Sierra and went hiking. It was pretty cold since we went pretty far up but it was so beautiful. There were even snow on some of the montaintops. Really looked like postcards. The firts two hours of the hike was pretty tough since it was really steep but after that the trail leveled out. I was so tired when we took the bus back to Granada haha. We also managed to come across a snake.. Everybody wanted to run and take pictures of it and I jumped back and was trying not to start crying haha. I don't know what it is but if I see a snake I just start crying like a baby. I hate them so much it's crazy. Besides that we hade a really awesome day./ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela