JohannaOak

Mi vida en España

MaPa på besök

Publicerad 2015-09-27 21:10:26 i Allmänt,

 
Madre och Padre har varit här onsdag till söndag och det har varit hur mysigt som helst. Vi har ätit massa tapas, kollat Ahlambra och katedralen, shoppat, gått lite vilse bland alla smågator, skålat in mamma och pappas 25e bröllopsdag och hängt vid hotellpoolen. Har varit så himla kul att få visa upp min nya stad och få den godkänd av päronen.
 
Imorgon är det ny vecka och nya tag. Ska fixa gymkort och dra igång med träningen på riktigt. Har blivit alldeles för förslappad. Nu är det dags att börja satsa på beach 2016.
 
/My mum and dad was here this week between wednesday and sunday. It's been so much fun having them here. We've been eating a lot of Tapas, walking around on all the small streets of Albaicin, done some shopping, celebrateing their 25th wedding anniversary and much more. Love the pictures from the cathedral. It was so beautiful./   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela