JohannaOak

Mi vida en España

Födelsedagsfirande

Publicerad 2016-03-24 11:15:32 i Allmänt,

 
Halloj!
Bästa dagen på året idag - min födelsedag! Woop woop
Är dessutom ledig från jobbet så passade på att bjuda mitt team på chokladkaka igår och fira lite. Fick jättefina presenter verkligen. 
 
Idag har jag passat på att sova ut, städat och i eftermiddag blir det en löprunda med "NgA running club" haha. Min kära kollega Kaspar tröttnade på tapas så han bestämde att vi skulle börja springa allihopa på Torsdagar istället. Kul initiativ tycker jag! Efter det vet jag faktistk inte vad som händer då kvällen är helt uppstyrd av Stina och hon vägrar berätta vad vi ska göra. Spännandeeeee
 
Imorgon drar i alla fall jag, Stina, Kent och Jochem på minisemeter till Alicante i tre dagar. Ska bli hur kul som helst. Senast jag kollade så var det 25 grader varmt. Sommar med andra ord. Fy fasen så gött det ska bli. Blir att packa med solkrämen helt klart. 
 
/Helloo
Today is the best day of the year - my birthday!
Also, I am not working today so I celebrated a bit with my team yesterday. I made a chocolate cake and got some really lovely gifts. Thank you so much everyone <3
 
Today so far I have been sleeping, cleaning and this afternoon I will go for a run with "NgA running club" haha. My colleague Kaspar got tired of all the tapas so he decided that we should start running every thursday instead. Good thinking Kappe! After that I actually have no idea what the evening will bring since it is Stina planning it all and she refuses to tell me what is going on. Exciting! 
 
Anyway, tomorrow me, Stina, Kent and Jochem are off to vacation in Alicante for 3 days. We're gonna have so much fun. Last time I checked it was 25 degrees. Summer in other words. I cannot wait./ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela