JohannaOak

Mi vida en España

Randoms

Publicerad 2016-03-13 21:54:35 i Allmänt,

 
Ja, livet rullar på ganska bra här nere som ni ser. Sjukt att det redan hunnit gå 7 och en halv månad. Tiden går fort när man har roligt. Händer saker mest hela tiden känns det som, speciellt nu när det börjar bli varmare. Har varit utomhus nästan hela dagen idag och har lyckats bli röd om nosen. Dags att börja införskaffa sig solkräm till min stackars svenska hud.. Annars då? Allt bra med alla hemma? 
 
/Life is pretty good down here as you can see. Insane that it has already been seven and a half months since I moved here.. Time flies when you're having fun. Feels like we do different stuff all the time, especially now when it's starting to get warmer. I have been outside almost the entire day today and I am already a bit red in my face.. Time to get suncream for my poor swedish skin./ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela