JohannaOak

Mi vida en España

Snapshots

Publicerad 2013-12-12 17:52:42 i Allmänt,

 
I förrgår var alltså jag och Sara på bio och titta på Hunger Games - Catching fire. Riktigt bra! Av någon anledning har jag börjat ä l s k a hunger games filmerna. Måste verkligen läsa böckerna.. Har läst den första i och för sig så får önska mig dom andra två i julklapp!
 
Igår va vi på en puben Sticky Fingers som hade "Sticky stand up" (tror jag det hette i alla fall). Var några amatörkomiker som var där och körde stand up comedy. Några var riktigt roliga och några va så dåliga så jag ville bara gå hem och lägga mig under täcket.. Men over all va det en kul kväll! Innan var vi förbi musikhjälpen en kortis och lyssnade lite på vad Sarah Dawn Finer hade att säga om kvinnor och deras rätt att överleva sin graviditet. 
 
Nu väntar jag på att Sara ska komma hem så ska jag tvinga med henne ut på en springtur!
 
PoK
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela