JohannaOak

Mi vida en España

Söndag - första advent

Publicerad 2013-12-01 21:38:51 i Allmänt,







Så här har min första advent sett ut! Pluggade i förmiddags och sen vid två var det dags att bege sig mot stan. Kören skulle sjunga med värmlands luciakandidater på "soltorget". Gick bra så nu är man taggad inför konsert på söndag och kandidaternas kröning på lördag. Efter sjungningen gick jag och Rikard och käkade och sen åkte vi hem och tittade på Bilbo. En riktig mysdag med andra ord! Rikard och jag kommer inte se varandra på typ tre veckor nu när jag ska på praktik.. känns lite jobbigt.. därför har vi passat på att umgås massa den här helgen. Men imorgon är helgen över och då blir det uppgång tidigt så att jag kan vara på uni vid 8 för att köra stenhårt tentaplugg! Så opepp.. Hoppas ni har haft en lika mysig första advent som mig.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela