JohannaOak

Mi vida en España

Onsdag

Publicerad 2013-11-27 22:40:49 i Allmänt,

Sjukt vad tiden går fort? Redan onsdag! Eller aa snart torsdag men tanke på att klockan är halv elva. Som ni ser har jag varit på stämrep idag men tema adventsmys skulle man kunna säga! Glögg, julmust, pepparkakor med grönmögelost och saffranscheescake. Behövdes ingen middag ikväll inte haha. Börjar låta riktigt bra inför julkonserten den 8e i alla fall! Nu till helgen har vi luciasjungningar ihop med värmlands lucia så då blir det på med lucialinnet och glittret i håret. Ska blir kul! Blir ingen riktig jul för mig utan att sjunga lucialåtar då jag har gjort det varje år sen jag gick på dagis (!?). Gud va länge haha 
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och tagga sista föreläsningen imorn innan tentan! 
Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela