JohannaOak

Mi vida en España

Onsdagshäng

Publicerad 2013-11-20 23:05:05 i Allmänt,

 
 
Efter gymmet, som för övrigt gick jättebra, drog jag direkt hem till Carro för lite
onsdagshäng med töserna. Tacos och äpplepaj stod på menyn ikväll! Finns det något
godare än hemmagjord paj? Tveksamt.. Blev mycket prat och skratt, sånt jag gillar!
 
Nu ligger jag nerkrupen i sängen och ska snart somna bredvid min kärlek. Imorgon har
jag ingen föreläsning men blir plugg hemma för hela slanten istället. Mardrömstentan is
coming up.. Sen när blev ekonomi "svårdefinierat" och "utan allmänna begrepp"? Fattar
typ nada.. Men men snart trillar väl poletten ner, som en av våra föreläsare säger typ hela
tiden.
 
PoK
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela