JohannaOak

Mi vida en España

söndagsfrulle

Publicerad 2013-11-24 13:59:00 i Allmänt,

 
Havregrynsgröt med banan och kanel, ägg och sharonfrukt. mums! 
 
Nu har jag suttit och pluggat i några timmar så funderar på att ge mig iväg till gymmet en sväng och springa lite. Behöver egentligen plugga mer men börjar tappa fokus nu.. Nästa vecka har vi föreläsningar om personalekonomi och sen vips är det bara en vecka kvar till tentan.. Har dock lite roligt att se fram emot innan dess! På torsdag tillexempel har vi julsittning med studentföreningen på pitchers. Förra året va det så sjukt god mat på julsittningen (och alla andra gånger vi varit på sittning på pitchers) så jag är hur taggad som hellst till julbordet haha. Ska självklart bli kul att få umgås med alla innan de flesta av oss åker iväg på praktik i fem veckor. Jag ska vara i Göteborg på HR-avdelningen, Närhälsans kansli och bo hos syster yster. Är lite nervös men det kommer nog gå bra. Ska i alla fall bli kul att bo och umgås med syrran några veckor! Vi får väl se hur lång tid det tar tills vi går varandra på nerverna haha. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-11-27 22:54:16

Bara du tar halva disken så är det lugnt;). Det ska bli roligt att ha dig här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela