JohannaOak

Mi vida en España

Söndag

Publicerad 2014-04-13 13:54:58 i Allmänt,




/Försökte lägga kläderna som ett hjärta på första bilden haha! Vet inte om det lyckades så bra men./
 
Hade tänkt plugga hela dagen igår men slutade med att jag hamnade i soffan.. hela dagen.. Fick i alla fall fart på mig själv idag så har skrivit klart en seminarieuppgift nu så jag slipper göra den över påsk. Bra jobbat Johanna! Om en timme bär det av till gymmet och mitt femte träningspass den här veckan! Ännu bättre jobbat Johanna! Rebecca ska köra cirkelträning med mig i gymmet så får väl se om jag klarar av att gå hem sen haha, Hoppas alla har haft en bra helg! 
Pok
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela