JohannaOak

Mi vida en España

Bildbomb

Publicerad 2014-05-27 11:26:27 i Allmänt,

Har inte varit så aktiv här på senaste tiden så tänkte lägga upp ett collage på allt istället! Har kommit in i något sorts "försommar mode" kan man väl säga haha. På tisdag nästa vecka har jag min sista redovisning för teminen och sen tar jag sommarlov. Så himla gött! Har två veckor att bara slappa och sen påbörjar jag mina 10 veckors sommarjobb. Kommer klirra fint i kassan sen när sommaren är slut. Har verkligen tänkt göra det bästa av den här sommaren även om jag jobbar. Ska ge mig ut på massa roliga äventyr. Eller i alla fall försöka haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela