JohannaOak

Mi vida en España

Helgen

Publicerad 2015-08-09 20:58:29 i Allmänt,

 
Har varit en mycket bra första helg i Granada! I fredags hade vi alla nykomlingar på NGA tapas-AW. Tapas här i Spanien är lite annorlunda än i Sverige haha. Man får en tapas per drink och för varje ny drink man beställer så bli tapasen "bättre" eller "finare", så vill man äta sig mätt på tapas så får man räkna med en ordentlig fylla haha.
Igår drog jag, Daniel och Daniele till Salobreña för sol och bad. Passade även på att käka Paella! Så. Himla. Gott. Idag har vi bara vandrat runt i Granada och ätit en massa glass. Så ja, mycket bra helg!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela