JohannaOak

Mi vida en España

Söndagsutflykt

Publicerad 2015-08-02 17:47:02 i Allmänt,

Utsikten från min balkong! 
 
Blev inte jättemycket uppackat igår direkt haha. Va så himla trött så jag la mig i sängen med datorn och sen kom jag aldrig därifrån. Idag har jag däremot lyckats se lite mer av Granada. Lunchade med en arbetskamrat som också flyttade hit i helgen så gick vi runt och letade upp kontoret och lite så. Skönt att inte gå runt helt själv och vara rädd för att gå vilse haha. Är jättemycket smågator och gränder så jag kommer säkerligen utan problem gå vilse här ett antal gånger. 
 
Börjar bli pepp inför första arbetsdagen med! Ska bli riktigt kul att få veta mer exakt vad det är jag ska göra och lära känna alla. Nu är ju frågan vad man ska ha på sig första arbetsdagen bara.. får bli kvällens aktivitet att bestämma detta känner jag.  
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elise

Publicerad 2015-08-02 18:21:24

åh spännande! Ser mysigt ut 😍

Postat av: Emmi

Publicerad 2015-08-02 19:55:51

Ser ut att vara en riktigt fin och mysig stad! Där kommer du trivas :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela