JohannaOak

Mi vida en España

I love Hjo

Publicerad 2015-07-21 14:52:00 i Allmänt,

 
Ja men välkommen tillbaka till bloggvärlden skulle jag vilja önska mig själv. Tänkte att det skulle vara kul både för er men också för mig själv att dokumentera lite nu när jag ska ta mitt pick och pack och flytta till Spanien om exakt 11 dagar. Mjukstartar lite och börjar med mina sista dagar i Sverige tänkte jag.
 
Igår var Amanda ledig från jobbet så då passade vi på att umgås hela långa dagen. Började med lite trädgårsarbete och plockade en massa fina hallon, lunch på Karlsholme och sen på eftermiddagen åkte vi på en lite roadtrip till Hjo och käkade ica-baguett och sjukt god glass på Moster Elins. Riktigt bra dag! Nu ska jag fortsätta packa ner mitt liv och kolla på gamla avsnitt av Svenska hollywoodfruar medan regnet öser ner! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela