JohannaOak

Mi vida en España

Girly night out

Publicerad 2015-10-03 12:51:00 i Allmänt,

 
Halloj! Läget?
Dagens tips: försök inte byta pinkod på mobilen halv sex på morgonen när du kommit hem från krogen haha, Vet inte varför jag fick för mig att det var en bra ide men byta pinkod skulle jag i alla fall göra. Gick sådär. Fick somna med en låst mobil haha men insåg sen när jag vakna imorse hur jag skulle göra så nu är allt frid och fröjd igen.
 
Ja men gårdagen då, Stina drar till Grekland i en vecka så jag blir ensam på jobbet IGEN.. Känns bättre denna gången dock för nu har jag läget lite mer under kontroll skulle jag vilja säga. Stina ville i alla fall ha en tjejkväll innan hon skulle flyga iväg så hon och jag drog hem till Joana, kollade musikvideos, drack drinkar of course och sen begav vi oss till Boom Boom Room och dansade loss. Var riktigt roligt! Blev uppbjuden att dansa salsa av en spanjor så nu kan jag kryssa av det från min bucketlist också haha, Jag måste sett ut som ett kylskåp i höfterna jämfört med honom men kul var det i alla fall. På tal om bucketlist ska jag göra en annan sjuk grej idag, nämligen paragliding! Så rädd men samtidigt så taggad! Ska få i sakta mak glida ner över Spaniens vyer med fallskärm haha. Fy fasen va coolt. Nervös, ja. I will keep you updated. 
 
/Todays tip: do not try to change the PIN code on your mobile half past five in the morning when you arrive home from the club haha. I do no know why I got the feeling that it was a good idea. Didn't go very well. Had to go to sleep with a locked phone haha but I managed to figure it out when I woke up this morning, so now everything is in order again.
 
So, Stina is going to Greece for a week which means that I will be alone att the office again.. I feel better this time though. Feels like I have everything a litte more under control. Anywho, Stina wanted to have a girls' night out before she went so she and I went to Joanas', watched music videos, drank cocktails of course, and then we went to the Boom Boom Room and danced. It was so much fun! I was asked to dance Salsa with a Spaniard so now I can tick that off my bucketlist as well haha. I must have looked so stiff compared to him, but it was so much fun anyway. Speaking of bucketlist, I am doing something else today that is really cool - paragliding! So so scared but at the same time so psuched to slowly slide down over Spains views with a parachute. So cool. I will keep you posted!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela