JohannaOak

Mi vida en España

Söndag

Publicerad 2015-10-04 15:40:35 i Allmänt,

 
Vart tyvärr ingen paragliding igår.. Det blåste för mycket. Hänger dock inte allt för mycket läpp då vi ska göra det en annan helg istället! Får helt enkelt tagga lite längre bara. Hittills idag har jag varit ganska duktig faktiskt. Tog en välbehövlig sovmorgon och käkade sedan frukost framför sista avsnitten på första säsongen av House of cards. Sjukt oklar serie men ändå bra. Vita huset, politik, intriger osv. Efter det satte jag på en tvätt, drog på mig löparskorna och gav mig ut en sväng. Stannade även till vid ett av alla femtioelva utomhustgym som finns lite här och var och körde lite övningar. Nu sitter jag i sängen, trött i benen, mätt och belåten efter lunchen och väntar på att Emelie ska vakna upp i Amerikat så att vi kan skypa lite. Får nog vänta ett tag till eftersom hon festade igår och är nog rätt sliten idag haha. 
 
/Unfortunatly no paragliding yesterday.. It was too windy, but it is okey. I will just have to prepare myself and be excited about it for a little while longer since we are gonna do it another weekend instead. Today has been a very nice sunday so far. I have been working out, watching the end of the first season of House of cards, did som laundry and now I am waiting for my dear friend Emelie to wake up in America so that I can call her on skype. I will probably have to wait a while longer since she was out partying yesterday haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela