JohannaOak

Mi vida en España

Almunecar

Publicerad 2015-09-13 23:00:36 i Allmänt,

 
Riktigt go Söndag idag! Tog buss en timme till Almuncar tillsammans med Stina och Luka. Var riktigt varmt och skönt men blåste en del och var de sjukaste vågorna jag sett i hela mitt liv tror jag. Var riktigt kul men man vågade ju inte ge sig ut på en simtur direkt haha. Vi lyckades dock bränna oss ganska bra alla tre... Har nog inte riktigt ställt om från Sverige-logik än, "men solen tar ju inte så mycket längre". Hah, ack så fel man kan ha. Hösten kommer inte hit förrens i slutet av Oktober efter vad jag har förstått så har några veckor kvar av sommar! Ska försöka passa på att njuta så mycket jag kan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela