JohannaOak

Mi vida en España

End of summer party

Publicerad 2015-09-13 22:46:41 i Allmänt,

 
Detta är alltså det globala teamet som jag jobbar tillsammans med! Vi är uppdelade i två grupper kan man säga, global och nordic. I fredags gick vi ut nästan allihopa och käkade tapas, drack drinkar och avslutade kvällen på nattklubb. Ramlade ner i sängen vid 6 på morgonen.. Som sagt så gör man allt så himla sent här. Trodde verkligen jag skulle vara hur bakis som helst i lördags men var mest trött. Skönt. Hade i alla fall hur kul som helst och tapasbaren var riktigt najs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela