JohannaOak

Mi vida en España

Väldigt spanskt

Publicerad 2015-09-05 15:03:06 i Allmänt,

 
Hola!
Jag bara måste visa bild på våra tvättlinor haha. Bor alltså på femte våningen och man hänger tvätten på linor som går mellan väggarna ut mot innergården. Är jättevanligt att man har den här anordningen. Förstår ni att jag blir lite nervös att tvätten ska ramla ner haha? Hänger allt med typ tusen klädnypor! Våran tvättmaskin är ju lite skum också, tvätten är jätteblöt när den är klar så droppar ju ner massa vatten på dom som bor på markplan haha.. stackare. 
Startade min lördag med pannkakor och färsk frukt! Nom nom. Har även en papaya liggandes i kylskåpet och väntar på mig... men först: shopping! Ska ge mig ut och leta lite nya kläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna Egeskog

Välkommen till min blogg kära vänner. Här kommer jag att dela med mig om min vardag i Granada i Spanien. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela